TIME TO LAUGH / TIEMPO PARA REIR

Pay Back

A motorcycle patrolman was rushed to the hospital with an inflamed appendix. The doctors operated and advised him that all was well.

However, the patrolman kept feeling something pulling at the hairs on his chest. Worried that it might be a second surgery the doctors hadn’t told him about, he finally got the energy to pull his hospital gown down enough so that he could look at what was making him so uncomfortable.

Taped firmly across his hairy chest were three wide strips of adhesive tape, the kind that doesn’t come off easily.

Written in large black letters was the sentence, “Get well quick. From the nurse you gave a ticket to last week.”

[translation ↓]

LA VENGANZA ES BONITO

Un patrullero de la motocicleta fue trasladado de urgencia al hospital con un apéndice inflamado. Los médicos la operaron y le aconsejó que todo estaba bien.

Sin embargo, la policía seguía sintiendo algo tiraba de los pelos en el pecho. Preocupado de que podría ser una segunda cirugía que los médicos no le había hablado, él finalmente consiguió la energía necesaria para tirar de su bata de hospital lo suficiente como para que pudiera ver lo que le estaba haciendo tan incómodo.

Grabado con firmeza sobre el pecho peludo tres tiras anchas de cinta adhesiva, de esas que no se desprenda fácilmente.

Escrito en grandes letras negras fue la frase: “Que te mejores rápido. Desde la enfermera le dio un tiquete  la semana pasada.”

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Good Exercise

I came across this exercise suggested for seniors to build muscle strength in the arms and shoulders. It seems so easy, so I thought I’d pass it on. The article suggested doing it three days a week.

Begin by standing on a comfortable surface where you have plenty of room on each side.With a five pound potato sack in each hand, extend your arms straight out from your sides and hold them there as long as you can.

Try to reach a full minute, then relax. Each day, you’ll find that you can hold the position for just a bit longer.After a couple of weeks, move up to a 10 lb. potato sack.

Then 50 lb. potato sacks and then eventually try to get to where you can lift a 100 lb. potato sack in each hand and hold your arms straight for more than a full minute.

Once you feel confident at that level, put a potato in each of the sacks.

[translation ↓]

buen ejercicio

Me encontré con este ejercicio sugerido para las personas mayores para desarrollar la fuerza muscular en los brazos y los hombros. Parece tan fácil, así que pensé en pasarlo. El artículo sugería hacerlo tres días a la semana.

Comience de pie sobre una superficie cómoda donde usted tiene un montón de espacio para cada side.With un saco de cinco libras de papa en cada mano, extiende los brazos hacia los lados y de mantenerlos allí tanto tiempo como sea posible.

Trate de llegar a un minuto completo y luego relajar. Cada día, usted encontrará que usted puede sostener la posición por apenas un poco longer.After un par de semanas, subir a un saco de patatas lb 10.

Entonces sacos de 50 libras de papa y eventualmente tratar de llegar a donde usted puede levantar un saco de 100 libras de papa en cada mano y mantenga los brazos rectos por más de un minuto.

Una vez que usted se sienta seguro en ese nivel, poner una patata en cada uno de los sacos.

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